سرویس مطبوعاتی مترو باکو به SIA گفت که روند تمدید ناوگان مترو در حال انجام است. براساس این گزارش ، در نتیجه این روند که از سال 2015 آغاز شد ، مسافران شروع به دیدن قطارهای جدید بیشتری در خطوط کردند. طبق قرارداد با این شرکت ، ویژگی دیگر قطارهای وارداتی این است که توسط کارمندانی که قبلاً در دوره قبلی آموزش دیده و تجربه کرده اند ، در انبار برقی نریمانوف اصلاح ، اصلاح و آزمایش شده اند. این دو قطار در تاریخ 29 ژوئن و دیگری پس از رفع ممنوعیت دیگر در 14 سپتامبر راه اندازی شدند. بنابراین تعداد واگن های مدرن در ناوگان لوکوموتیو مترو باکو به 75 قطار رسید و تعداد قطارهایی که در این خط حرکت می کردند به 15 قطار رسید. سه قطار در خطوط هازی اصلانوف-ایچری شهر و 12 قطار در خط های هازی اصلانوف-دارناگل حرکت می کنند. واگن های جدید مطابق با الزامات فنی مترو باکو ساخته می شوند. قطارها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم کنترل خودکار میکرو اقلیم هستند که برای آب و هوای باکو طراحی شده است. این سیستم ها و همچنین لامپ های فرابنفش نیز عملکرد خنثی سازی هوای کابین را انجام می دهند. ظرفیت کالسکه های اصلی 315 و کالسکه های میانی – 329 مسافر است. “ارتباط مستقیمی بین اتومبیل ها وجود دارد. از نظر ایمنی و راحتی مسافران ، از جمله سیستم ها و تجهیزات متناسب با شرایط زیرساختی مترو باکو ، به جدیدترین نوآوری ها مجهز است. “

sia.az

By puCo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *